loading...
همه چی
پوریا منصوری بازدید : 197 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 


قیمت : 1300000 تومان


برند : Epson


خرید پستی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 


قیمت پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55


 


نقد و بررسی تخصصی

در بازار امروز هنوز هم تقاضای بالایی برای پرینترهای جوهرافشان مخصوص چاپ عکس وجود دارد و شرکت اپسون هم در این زمینه بسیار خوش‌نام و معروف است. پرینتر Expression Photo XP-55 کیفیت مشهور اپسون را حفظ کرده و چندین ویژگی مفید دیگر را هم اضافه کرده که در میان آن‌ها پشتیبانی جامع از دستگاه‌های سیار مانند تلفن‌های همراه هوشمند دیده می‌شود. با توجه به کاربری اختصاصی دستگاه برای چاپ عکس، کارتریج دستگاه از نوع شش رنگی طراحی شده است که رنگ‌های دقیق‌تری را تولید می‌کند. همچنین انتخاب مسیر کاغذ به کاربر این امکان را می‌دهد تا از کاغذ‌های ضخیم، کیفیت بالا و کارت استفاده کند.

طراحی و ویژگی‌ها

پرینتر XP-55 کاملاً سفید طراحی شده است و ارتفاع کمی دارد و لوگوی EPSON بر روی آن حک شده است. بر روی قاب فوقانی دستگاه برجستگی کوچکی وجود دارد که ورودی کاغذ تک‌برگی دستگاه را نشان می‌دهد که برای کارت و کاغذ‌های مخصوصی استفاده می‌شود که برای گردش 180 درجه در دستگاه مناسب نیستند.

کنترل پنل تعبیه شده بر روی لبه‌ی جلویی دستگاه دارای 6 دکمه و 5 LED است اما خبری از صفحه‌نمایش در آن نیست. این دکمه‌ها کارایی کمی داشته و بیشتر عملکردهای دستگاه توسط نرم‌افزار نصب شده بر روی کامپیوترهای ویندوزی، مک و تلفن‌های همراه هوشمند کنترل می‌شوند.

در زیر کنترل پنل جلوی دستگاه، نیمه‌ قابی عجیب برای ورودی اصلی کاغذ وجود دارد که بایستی برای استفاده ابتدا آن را باز کنید. این قاب کاربردی نبوده و جنبه‌ی زیبایی هم ندارد. سینی اصلی ورودی کاغذ می‌تواند تا 100 برگ کاغذ معمولی را در خود جای دهد. سینی دومی وجود دارد که می‌تواند کاغذ مخصوص عکس را در خود جای دهد.

سینی خروجی کاغذ را بایستی به‌صورت دستی قبل از چاپ بیرون بکشید. این سینی به‌صورت تلسکوپی به بیرون کشیده می‌شود که کمی شاید بیرون کشیدن آن دشوار باشد.

اتصالات و کارتریج‌ها

در قسمت جلوی بدنه درگاه USB دیده می‌شود که برای اتصال کابل PictBridge از دوربین طراحی شده است. بر روی پرینتر صفحه‌نمایشی وجود ندارد.

با بلند کردن قاب پرینتر به هد شش رنگ دستگاه برمی‌خوریم. جا زدن کارتریج در این هدها بسیار آسان است. در این پرینتر رنگ‌های آبی روشن و قرمز روشن به چهار رنگ اصلی «CMYK» (آبی، قرمز، زرد و مشکی) اضافه شده‌اند و طیف رنگ‌های قابل‌چاپ در این پرینتر را افزایش می‌دهند.

می‌توانید دستگاه را از طریق کابل USB و یا شبکه «Ethernet» به رایانه متصل کنید اما اتصال بی‌سیم بیشترین استفاده را در این دستگاه دارد. با فشار چندین دکمه می‌توانید پرینتر را با روتر خود متصل کنید .برای این منظور قابلیت WPS هم در این دستگاه تعبیه شده است (البته باید روتر شما این قابلیت را داشته باشد و دکمه‌ی WPS در آن طراحی شده باشد). سپس می‌توانید کامپیوترهای ویندوزی، مک، و یا تلفن‌های همراه هوشمند مبتنی بر اندروید و یا iOS خود را به پرینتر متصل کنید و یا اینکه با استفاده از Epson Remote Print Driver از راه دور عکس‌های خود را چاپ کنید.

سرعت چاپ

شرکت اپسون سرعتی برابر با 9 صفحه در دقیقه را برای این پرینتر اعلام کرده است. در آزمایشات انجام شده 5 صفحه متن با سرعتی برابر با 6 صفحه در دقیقه به چاپ رسید اما با افزایش تعداد صفحات به 20 صفحه سرعت پرینتر به 8 صفحه در دقیقه می‌رسد و می‌توان گفت سرعت پرینتر در عمل با مشخصات اعلام‌شده تفاوت چندانی ندارد. سرعت فوق برای پرینتری در این رده و کلاس بسیار قابل‌احترام است اگرچه سرعت چاپ 2 رو در این پرینتر برابر با 4.5 اسلاید در دقیقه می‌توانست بیشتر باشد.

شاید برای پرینترهای مخصوص چاپ عکس سرعت چاپ عکس‌های 10 × 15 اهمیت بیشتری داشته باشد. در بهترین تنظیمات و بیشترین کیفیت، چاپ یک عکس 10 × 15 از طریق رایانه 1 دقیقه و 18 زمان می‌برد. در حالت عادی و کیفیت متوسط چاپ عکس‌های 10 × 15 با استفاده از تلفن همراه اندرویدی 45 ثانیه و با استفاده از PictBridge در عرض 37 ثانیه انجام می‌شود که هردوی این سرعت‌ها بسیار تحسین‌برانگیز هستند.

کیفیت چاپ و هزینه‌ها

در سال‌های اخیر، کیفیت چا پرینترهای 4 رنگ نسبت به گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته است و درنتیجه برای مثال شرکت hp پرینترهای مخصوص چاپ عکس خود را بیشتر از 4 رنگ تولید نمی‌کند. درنتیجه آیا به کار بردن کارتریج 6 رنگ کیفیت چاپ تصاویر را در پرینتر Expression Photo XP-55 افزایش می‌دهد؟

با نگاهی به عکس‌های چاپ شده توسط Expression Photo XP-55 با رنگ‌های روشن‌تر مانند عکس‌های پرتره و یا مناظر تابستانی می‌توان جزئیات بیشتر و ترکیب رنگ‌های بهتر را به‌وضوح مشاهده نمود. ا این حال در برخی از تصاویر تفاوت کیفیت بسیار جزئی است. پرینتر Expression Photo XP-55 در هنگام داخل کشیدن کاغذ پر صدا عمل می‌کند و میزان نویز تولیدی به 67dBA از فاصله‌ی 50 سانتی‌متری می‌رسد.

با در نظر گرفتن کارتریج 6 رنگی دستگاه شاید انتظار داشته باشید تا هزینه‌های چاپ دستگاه از مدل‌های 4 رنگی بالاتر باشد. اما با توجه به هزینه‌های کارتریج و میزان قابل‌چاپ می‌توان گفته که هزینه‌های اقلام مصرفی Expression Photo XP-55 درازای تعداد صفحات قابل‌چاپ با مدل‌های 4 رنگی تفاوت چندانی ندارد.

نتیجه‌گیری

در بازار مدل‌های پرینترهای مخصوص چاپ عکس 6 رنگی بسیار محدود است و اگر به دنبال کیفیت بهتر پرینترهای بیش از 4 رنگ هستید می‌توانید پرینتر PIXMA MG7750 را هم در مقام مقایسه در نظر داشته باشید. البته دستگاه کانن مدل کامل‌تری بوده و به صفحه‌نمایش لمسی مجهز است و علاوه بر 4 رنگ اصلی، یک رنگ خاکستری را برای افزایش کیفیت سیاه‌و‌سفید ارائه می‌دهد ولی خبری از دو رنگ قرمز روشن و آبی روشن در این مدل نیست.

پرینتر مخصوص چاپ عکس Expression Photo XP-55 ساخت شرکت اپسون دستگاهی با امکانات متنوع است که 3 ورودی کاغذ در آن تعبیه شده و اتصال بی‌سیم جامعی با پوشش وسیع از دستگاه‌های مختلف دارد. سروصدای دستگاه در هنگام چاپ کمی زیاد است و جای خالی صفحه‌نمایش LCD بر روی بدنه به‌شدت احساس می‌شود. همچنین دستگاه قابلیت چاپ از فلش مموری و کارت حافظه را ندارد.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای کسانی که به عکاسی و چاپ عکس علاقه دارند بسیار مطلوب و کاربردی است. این دستگاه از جوهر Claria Photo HD استفاده می‌کند تا از دوام رنگ روی کاغذ تا مدت‌های طولانی مطمئن باشد. قابلیت‌ اتصال بی‌سیم WiFi و Mobile Printing همراه با فناوری EPSON Connect چاپ عکس را بسیار آسان‌تر کرده است؛ همچنین در این دستگاه می‌توانید به چاپ لیبل‌های CD و DVD بپردازید. دستگاه Expression Photo XP-55 به‌صورت اختصاصی برای علاقه‌مندان عکاسی و چاپ عکس طراحی شده است که به دنبال پرینتری با کیفیت عالی هستند. جوهر Claria Photo HD که ساخت خود اپسون است، از 6 رنگ مجزا تشکیل شده است که به‌گفته‌ی شرکت سازنده‌ی عکس‌های چاپ‌شده با این جوهر تا 3 قرن یا 300 سال در آلبوم عکاسی عمر می‌کنند. 2 سینی کاغذ برای این محصول در نظر گرفته شده است: یکی برای کاغذ A4 با ظرفیت 100 برگ و دیگری برای کاغذ مخصوص عکس با ظرفیت 20 برگ.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55
پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55
پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55
پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55


 


 
















پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55







رتبه: ۳٫۵ - ‏۴ مرورخرید اینترنتی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 و قیمت انواع پرینتر اپسون از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر ...




Epson Expression Photo XP-55 فروشندگان و قیمت پرینتر







رتبه: ۵ - ‏۳ رأی - ‏‎ریال ۱۳٬۱۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۱٬۰۳۰٬۰۰۰Epson Expression Photo XP-55 پرینتر جوهرافشان اپسون مخصوص عکس ایکس پی XP55 ... پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 EPSON ...




پرینتر مخصوص چاپ عکس Expression Photo XP55 اپسون





... مناسب خریداری نمایید. | مشخصات و قیمت پرینتر مخصوص چاپ عکس Expression Photo XP55 اپسون. ... مدل : EPSON Expression Photo XP-55. تکنولوژی چاپ : ...





پرینتر چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 ...





پرینتر چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer. افزودن به ... ظرفیت سینی کاغذ, کاغذ مخصوص عکس 20 برگ.





پرینتر جوهر افشان اپسون Expression Photo XP-55 - ...







رتبه: ۳ - ‏۴ مرورخرید پرینتر جوهر افشان Epson XP-55 با قیمت فروش مناسب در فروشگاه اینترنتی شیلاک | مشخصات ... امروزه تولید پرینترهای چاپ عکس بسیار رواج یافته و شرکت EPSON از این قافله عقب نمانده است و از پیشتازان این عرصه می باشد . ... این مدل از فناوری چاپ جوهر افشان بهره برده است و نوع چاپ آن رنگی می باشد . ... مخصوص شهر تهران.




پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





قيمت و خريد اينترنتي پرینتر رنگی تک کاره اپسون مدل Expression Photo XP-55 پرینتر دورو و وای فای دار جديدترين مدل هاي پرینتر در فروشگاه آنلاين خانه ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55






‎ریال ۱۳٬۲۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۹٬۵۰۰٬۰۰۰
خرید پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 ، خرید EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer ، لیست قیمت پرینتر مخصوص چاپ عکس ...




پرينتر چاپ عکس اپسون مدل Expression XP-55 پرينتر چاپ ...





پرينتر چاپ عکس اپسون مدل Expression XP-55 / چاپگری مخصوص چاپ عکس و مناسب ... این دستگاه از جوهر Claria Photo HD استفاده می کند تا از ماندگاری رنگ بر روی ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55







رتبه: ۱۰۱۰ - ‏۱ رأیپرینتر مدل Expression Photo XP-55 محصولی از شرکت اپسون(Epson) بوده و این محصول مخصوص چاپ عکس میباشد. این دستگاه دارای قابلیت اتصال Wireless است که ...




ماشین های اداری همه محصولات لوازم خانگی تهویه مطبوع لوازم ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورپرینتر جوهرافشان اپسون. مدل XP-55. نوع چاپ: رنگی. تکنولوژی چاپ: جوهر افشان. رنگ: ... پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson Wireless EXPRESSION PHOTO XP-55.




قیمت پرینتر جوهر افشان اپسون EPSON Expression Photo ...





بررسی مشخصات و خرید وقیمت پرینتر جوهر افشان اپسون EPSON Expression Photo XP-55 - با قابلیت چاپ دورو و چاپ بر روی کاغذ عکس با کیفیت و اتصال ...





چاپگر مخصوص چاپ عکس مدل XP-55 - سیما انفورماتیک





چاپگر مخصوص چاپ عکس مدل XP-55 دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای کسانی که به ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای کسانی که به عکاسی و چاپ عکس علاقه دارند بسیار ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





قیمت بروز خرید پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 - | مشخصات فنی ، قیمت و خرید پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression ...





خرید پرینتر مخصوص چاپ عکس Photo XP-55 | کیومیتا





آیا میدانید پرینتر مدل Photo XP-55 چه مزیت هایی دارد؟ پرینتر Photo XP-55 به عنوان پرینتر مخصوص چاپ عکس شناخته شده که توسط شرکت اپسون ... لوگوی اصلی EPSON نیز جلوی پرینتر حک شده که نشان دهنده اصل بودن دستگاه است. ... پرینتر اپسون XP-55 دارای شش کارتریج مجزا در رنگ های اصلی قرمز، آبی، مشکی و زرد است که ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس Expression Photo XP -55 اپسون ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس Expression Photo XP-55 اپسون فناوری چاپ :جوهر افشان نوع کاربری : خانگي - اداري نوع چاپ : رنگی.





پرینتر تک کاره جوهرافشان رنگی اپسون مدل XP-55 برای چاپ ...





پرینتر تک کاره جوهرافشان رنگی اپسون مدل Expression photo Xp-55 ... این دستگاه برای استفاده‌ی عکاسان مناسب است و علاوه‌ بر چاپ عکس، قابلیت‌های دیگری مانند ...





پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون مدل Expression photo Xp-55





پرینتر XP-55 محصولی از شرکت Epson است که به صورت تک کاره و جوهرافشان طراحی شده است. این دستگاه برای چاپ عکس و عکاسی مناسب است. در پرینتر XP-55 ...





پرینتر Expression Photo XP-55 اپسون - فروشگاه ...





پرینتر Expression Photo XP-55 اپسون. پرینتر xp55 مناسب برای عکاسی 6 رنگ با قابلیت چاپ Cd پرینتری کامل با کیفیت بالا دارای ارتباط وایرلس و شبکه و ...





پرینتر جوهرافشان اپسون ایکس پی XP55Epson Expression ...





سایز کاعذهای مورد پشتیبانی توسط این پرینتر جوهری چاپ عکس A4 بوده و دارای دو سینی می ... در کل پرینتر Epson XP-55 قابلیت های فراوان مدل های اپسون به علاوه قابلیت پرینت دورو ... Epson L800 Photo Printer پرینتر اپسون جوهر افشان ال L800.





پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





کلیک کنید و خرید اینترنتی پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 را از بازار اینترنتی تسهیل و از فروشگاه ایران تکنو تجربه کنید و با ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP 55





جدیدترین مدل های پرینتر با بهترین قیمت , خرید اینترنتی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP 55 ,





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





نقد و بررسی اجمالی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55. پرینتر یا چاپگر ( به زبان انگلیسی Printer) یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر ...





Printer Epson Multifunction Expression Photo XP-55 ...





پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «EPSON» پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای ...





قیمت پرینتر epson|قیمت پرینتر اپسون ... - سایبرتکس





Epson L1800 Inkjet Printer پرينتر جوهر افشان رنگي اپسون مدل ... EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55. قیمت محصول : 1530000 تومان. برند : Epson. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. پرینتر ...





پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای کسانی که به عکاسی و چاپ عکس علاقه دارند بسیار ...











تصاویر بیشتر برای پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








خرید پرینتر EPSON Expression Photo XP-55 (بهترین ...







رتبه: ۵ - ‏۵۲ رأیپرینتر جوهر افشان EPSON Expression Photo XP-55 بیشتر به عنوان پرینتر مخصوص چاپ عکس شناخته می شود. دستگاه پرینتر اپسون مدل XP-55 با بهره گیری از ...




پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





لیست قیمت پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی پرينتر مخصوص چاپ ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





معرفی اجمالی محصول پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





پرینتر اپسون مدل Expression Photo XP-55 به گونه ای طراحی شده است که درخور کار افرادی است که قصد چاپ عکس را دارند. در این نوع پرینتر ماندگاری و کیفیت جوهر ...





خرید پرینتر EPSON Expression Photo XP-55 (بهترین ...





پرینتر جوهر افشان EPSON Expression Photo XP-55 بیشتر به عنوان پرینتر مخصوص چاپ عکس شناخته می شود. دستگاه پرینتر اپسون مدل XP-55 با بهره گیری از ...





قیمت پرینتر چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP 55. ضمانت اصل بودن کالا، تضمین بهترین قیمت، 7 روز ضمانت بازگشت کالا ...





پرينتر جوهرافشان اپسون XP-55 - توسکام





پرینتر XP-55 محصولی از شرکت Epson است که به صورت تک کاره و جوهرافشان ... که پرینتر Photo XP55 مخصوص چاپ عکس است مورد توجه طرفداران عکاسی و چاپ ...





پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





فروشگاه اینترنتی آی لایف; /; کالای دیجیتال; /; ماشین های اداری; /; پرینتر; /; پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





۶ فروردین ۱۳۷۷ - پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer معرفی کلی پرینتر اپسون مدل ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





قابلیت Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver) و Apple AirPrint, Google Cloud Printقابلیت چاپ بدون حاشیه ...





پرينتر جوهرافشان اپسون مدل Epson Wireless EXPRESSION ...





... پرينتر جوهرافشان اپسون مدل Epson Wireless EXPRESSION PHOTO XP-55 ... وزن 5.4 کيلوگرم تکنولوژي چاپ مخصوص چاپ عکس کاربري تک کاره سايز چاپ. A4





پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون EPSON expression Photo ...





پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون EPSON expression Photo Xp-55. ... پرینتر xp-55ایده آل برای علاقه مندان به عکس برای چاپ عکس بهتر وایده آل برای چاپ ... تلفن همراه،سینی کاغذ دوگانه و قابلیت چاپ دیسک/ دی وی دی از قابلیت های این مدل چاپگر است.





فروش ویژه پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression ...





۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - خرید اینترنتی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55. برند : Epson. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. پرینتر ...





قيمت فروش اپسون EPSON XP55 | میهن مارکت





پرینتر جوهرافشان اپسون EPSON XP55 ... پرینتر چاپ جوهرافشان تک کاره اپسون xp55. تکنولوژی ... تکنولوژی چاپ : جوهر افشان رنگی ... کاغذ عکس | Photo paper.





دانلود نرم افزار ریست اپسون XP55 - ریستر اورجینال و دائمی ...





XP-55 یکی از پرینترهای محبوب شرکت اپسون از سری EPSON Expression Photo میباشد. ... پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 EPSON ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 – فروشگاه اینترنتی برنزی.





فروش پرینتر تک کاره اپسون EPSON Expression Photo XP ...





پرینتر تک کاره جوهر افشان اپسون مدل EPSON Expression Photo XP-55 ... چاپ اتوماتیک دورو : دارد; ظرفیت سینی : 100 برگ _ کاغذ عکس 20 برگ; مناسب برای ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس Expression Photo XP-55 اپسون - ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس Expression Photo XP-55 اپسون - فروشگاه اینترنتی پونز ارسال سریع و ... مدل کالا: 9-981003007; امتیازهای جایزه: 140000; موجودی: 12.





پرینتر اپسون Epson Expression Photo XP55





پرینتر اپسون Epson Expression Photo XP55. ... مدل پرینتر. xp55. ابعاد. 141 × 338 ... جوهر افشان-مخصوص چاپ عکس. کاربری پرینتر. تک کاره. سایز چاپ. A4.





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55. EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer. معرفی کلی. پرینتر اپسون مدل XP55 , یکی دیگر ...





Epson XP55 Expression Photo Printer پرینتر اپسون مدل ...





رده کاربری · عمومی و خانگی · مالتی مدیا · مخصوص بازی · صنعتی ... Epson XP55 Expression Photo Printer پرینتر اپسون مدل ایکس پی 55 اکسپرشن فتو ... تکنولوژی چاپ : چاپ جوهر افشان; سایز چاپ : A4; نوع پرینتر : جوهر افشان; نوع چاپ : رنگی; قابلیت چاپ دو رو : دارد ... ظرفیت سینی کاغذ, 100 برگ استاندارد و 20 برگ کاغذ عکس ...





پرینتر EPSON Expression Photo XP-55 - مارال کیش





پرینتر جوهر افشان EPSON Expression Photo XP-55 بیشتر به عنوان پرینتر مخصوص چاپ عکس شناخته می شود. دستگاه پرینتر اپسون مدل XP-55 با بهره گیری از ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل EPSON Expression ...





قیمت, لیست قیمت فروشندگان,گارانتی, نقد و بررسی ,مشخصات فنی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل EPSON Expression Photo XP-55 Photo | | اصناف ایران.





پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون epson expression photo ...





شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید. ... EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 برای علاقه مندان به عکس و برای چاپ ... شما همچنین با پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون مدل EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





Ideal for photo enthusiasts looking for superior photo printing. The Printer Expression Photo XP-55 uses Claria Photo HD ink to ensure photoz will last for ...





پرینتر اپسون ( Epson ) - همیار رایانه





پرینترهای اپسون ( Epson ) محصول شرکت سیکو اپسون ( Seiko Epson ) در ژاپن است. ... آموزش نصب و راه اندازی پرینترهای مخصوص چاپ عکس اپسون ( Training Installation Epson printer for printing photos ). 1. ... Epson Expression Photo XP-55 Photo Printer. 3. ... چاپگر اپسون ( Epson ) مدل L800 که همان خانواده p50 و t50 است. 2.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل EPSON Expression XP55





دستگاه Expression xp55 ساخت شرکت Epson است که برای مصارف خانگی در دسته پرینتر های جوهرافشان معرفی شده است . از امکانات این محصول می شود به چاپ دو رو و ...





تک کاره جوهراافشان - پرینتر جوهرافشان EPSON - ترنج ...





پرينتر جوهرافشان فتو مخصوص چاپ عکس و امکان چاپ مستقيم بر روي CD & DVD ... 949, EPSON Stylus Photo P50 گارانتی مادیران ... 1554, Epson XP55 Inkjet Printer پرينتر جوهر افشان رنگي اپسون مدل XP55 · ساير محصولات اپسون / EPSON ...





اپسون - آساک سیستم





پلاتر نه رنگ اپسون EPSON SureColor SC-P8000 مخصوص عکاسی · مشاهده سریع ... پرينتر جوهرافشان اپسون مدل Stylus Photo T50 ... پرینتر جوهرافشان اپسون مدل 1500W مخصوص چاپ عکس ... پرینتر تک کاره جوهر افشان A4 اپسون XP-55.





پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون Epson | نمایندگی خرید ...





لیست قیمت خرید و فروش انواع پرینتر و چاپگر تک کاره جوهر افشان اپسون ... قیمت (زیاد > کم) · امتیاز (زیادترین) · امتیاز (کمترین), مدل (الف - ی), مدل (ی - الف) ... Photo R2000|پرینتر تک کاره جوهرافشان R2000 رنگی مخصوص چاپ عکس ... Epson Printer XP-55 | پرینتر تک کاره جوهرافشان XP-55 رنگی مخصوص چاپ عکس اپسون.





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای کسانی که به عکاسی و چاپ عکس علاقه دارند بسیار ...





Epson Expression Photo XP-55 Photo Printer - ارزون یاب





Photo Printer - A4 - inkjet - USB 2.0 & Ethernet - 9.5Sheets Black&White - 141 × 338 ... پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 EPSON ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55







رتبه: ۳٫۴ - ‏۱۶ مرورخرید اینترنتی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه ...




پرينتر جوهر افشان تک کاره اپسون epson expression photo ...





EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 براي علاقه مندان به عکس و براي چاپ عکس ... با پرينتر جوهر افشان تک کاره اپسون مدل EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 ...





چاپگر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo Xp-55 ...





خرید چاپگر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo Xp-55 بهترین قیمت انواع پرینتر قیمت چاپگر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo Xp-55 ...





فروش پرینتر عکس Expression Photo XP-55 | پرینتر ...





نوع کارتريج يا تونر MULTIPACK 6-COLOURS 24 CLARIA PHOTO HD INK صفحه نمايش ندارد ... مدل: Expression Photo XP-55 ... تکنولوژي چاپ مخصوص چاپ عکس





پرینتر اپسون مدل expression photo xp -55 دارای دوسینی ...





۱۴ آبان ۱۳۹۷ - پرینتر اپسون مدل EXPRESSION PHOTO XP -55 با کاربری تک کاره و سایز چاپ ... با ظرفیت 100برگ معمولی و دیگری با ظرفیت 20 برگ برای کاغذ مخصوص عکس .این پرینتر منحصرا برای چاپ عکس تولید شده است و و دارای ابعاد ...





پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





معرفی اجمالی محصول شرکت «فراسو» از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی کامپیوتر است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و محصولات ...





پرینتر جوهری اپسون مخصوص چاپ عکس تا سایزA4 مدل ...





پرینتر جوهری اپسون مخصوص چاپ عکس تا سایزA4 مدل expressin photo xp55. 1394/5/21. پرینتر جدید جوهر افشان epson xp55 برای عکاسان طراحی شده و امکان ...





مشخصات EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer





مشخصات و قیمت روز خرید و فروش پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer ، قیمت، مشخصات و ...





پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون epson expression photo ...





۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - پرینتر جوهرافشان تک کاره XP-55 قابلیت: چاپ چاپ: رنگی و سیاه و ... EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 برای علاقه مندان به عکس و برای ... شما همچنین با پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون مدل EPSON EXPRESSION PHOTO ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





نمایش فروشنگان محصول پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 ، بررسی قیمت ها و نمایش مشخصات کامل محصول EPSON Expression Photo ...





پرینتر چاپ عکس – الوپرینتر





پرینتر چاپ سریع عکس کداک مدل P210. 850,000 ... پرینتر چاپ عکس بی سیم کانن مدل SELPHY CP1200. 950,000 ... پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل XP-55.





پرینتر جدید جوهرافشان اپسون مخصوص چاپ عکس ایکس پی ...





۴ دی ۱۳۹۸ - پرینتر اپسون Epson XP-55 ایده آل برای علاقه مندان به چاپ تصاویر و عکس با ... این محصول با نام Expression Photo به بازار ارائه شده که اشاره به توان آن در چاپ عکس دارد. ... پرینتر 55 با شش کارتریج مدل Epson 24 کیفیتی برابر ...





پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





به این کالا رای دهید. None تومان. کد کالا : RK-41822. وضعیت کالا: ناموجود. پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55. گزینه های مرتبط با کالا :.





پرینتر اپسون EXPRESSION PHOTO XP 55 - کالاورد





پرینتر رنگی Epson Printer. ... EXPRESSION PHOTO XP 55 پرینتر اپسون Epson EXPRESSION PHOTO XP 55 قیمت پرینتر خرید آنلاین ... کاربری, چاپ عکس.





Epson Expression Photo XP-55 Photo Printer - مشهد کالا





قیمت فروش پرینتر جوهر افشان اپسون Epson مدل XP-55 در سایت فروشگاه اینترنتی مشهد کالا مرکز فروش انواع پرینتر های لیزری ... چاپگر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل Expression Photo XP-55 ... ســـایـــز چـــــاپ : A4 ... کاغذ مخصوص عکس: ۲۰برگ.





کارتریج قابل شارژ پرینتر EPSON XP-55 - کمرنگ





کارتریج قابل شارژ جوهرافشان اپسون XP -55 شامل 6 رنگ کارتریج همرا با چیپ ... مخصوص پرینتر لیزری · دوطرفه ( دو رو ) · پشت چسب دار · سابلیمیشن (چاپ روی ... مشاهده عکس بزرگتر ... نام لاتین: Refill CARTRIDGE for EPSON PRINTER XP-55.





چاپگرEPSON XP-55 – مهام پرینت - پرینتر لیزری





پرینتر تک کاره جوهر افشان اپسون مدل ایکس پی 55. epson expression photo xp-55 printer ... این پرینتر ایده ال برای علاقه مندان به چاپ تصاویر و عکس با کیفیت بسیار بالا میباشددریافت ... چاپگر اپسون Epson XP-55 با دارا بودن ویژگی eprint به کاربران و مصرف کنندگان خود امکان چاپ بیسیم از دستگاه های همراهشان را می دهد .





پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون epson expression photo ...





EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 برای علاقه مندان به عکس و برای چاپ عکس ... با پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون مدل EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 ...




[PDF]
XP-442 445 Series - Epson





ﺣﺎﻓﻈﻪ ﮐﺎرت از آﻧﻬﺎ اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎ ﻫﺎ ﻋﮑﺲ ﮐﺮدن ﭼﺎپ . . . . . 45. ﮐﺮدن ﭼﺎپ. ﮐﺎﻏﺬﻫﺎی. ،ﻫﺎ ﺗﻘﻮﯾﻢ ،دار ﺧﻂ. ﮐﺎﻏﺬﻫﺎی ... (ﻃﺮف 2 روی ﭼﺎپ ﺑﺮای ﻓﻘﻂ . . . . . . . . . . 55. Windows. ) ﺻﻔﺤﻪ ﯾﮏ روی ﺑﺮ ﺻﻔﺤﻪ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﭼﺎپ ... Epson Easy Photo Print ... وﻟﯽ ،ﺑﺎﺷﺪ داﺷﺘﻪ وﺟﻮد ﺟﺰﺋﯽ ﻫﺎی ﺗﻔﺎوت ﻣﺪل ﺑﻪ ﺑﺴﺘﻪ اﺳﺖ ﻣﻤﮑﻦ.





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55. EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer. معرفی کلی. پرینتر اپسون مدل XP55 , یکی دیگر ...




[PDF]
راﻫﻨﻤﺎ ﻛﺎرﺑﺮ - Epson





ﻫﻤﭽﻮن دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻠﻬﺎ ﻛﭙ ﺮدن و ﭼﺎپ از ﺎرت ﺣﺎﻓﻈﻪ وﺟﻮد دارد. در ﺻﻮرت وﺟﻮد ﻣﺸ ﻞ ... (ﺎﻏﺬ ﻋ ﺲ) ﻗﺮار داده ﺷﺪه در ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻨﻨﺪه ﺎﻏﺬ، g را اﻧﺘﺨﺎب Photo paper ﺑﺮاي. ﻨﻴﺪ. ... اﻧﻮاع ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻛﺎﻏﺬ ﻣﺨﺼﻮص را اراﺋﻪ داده اﺳﺖ ﻛﻪ Epson ... Photo g paper. (ﺎﻏﺬ. ﻋ ﺲ). ٢٠ ﺻﻔﺤﻪ. Premium Semigloss. Photo Paper (ﻛﺎﻏﺬ ﻋﻜﺲ ... اﺳﺘﻔﺎده ﻣ ﻨﺪ، ﻫﻨﮕﺎﻣ XP ﻳﺎ Windows 2000 اﮔﺮ راﻳﺎﻧﻪ ﺷﻤﺎ از ... ﻣﺎر و ﻣﺪل راﻳﺎﻧﻪ ﺷﻤﺎ ·.





پرینتر عکس - IranBazar





خرید پرینتر عکس از فروشگاه اینترنتی ایران بازار بزرگترین مرکز خرید ایرانی. به همراه ارائه کد ... پرینتر اپسون مخصوص چاپ عکس مدل Expression Photo XP-55.





پرینتر اپسون ، بررسی اطلاعات و لیست قیمت خرید انواع ...





پرینتر اپسون چاپ سوزنی مدل دی اف ایکس 9000 ... Epson L805 Inkjet Photo Printer ... پرینتر جوهرافشان اپسون مدل WorkForce WF-7110 Epson WorkForce WF-7110 Inkjet Printer - ... توان گفت پرینتر L382 ساخت شرکت اپسون پرینتری جوهرافشان و چندکاره است که برای چاپ عکس و ... EPSON Expression Photo XP-55 PRINTER.





قیمت خرید و فروش چاپگر عكس -Photo Printer اپسون-EPSON ...





چاپگر عكس -Photo Printer اپسون-EPSON EXPRESSION PHOTO XP-55 ... پرینتر تک کاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس اپسون Expression Photo XP-55. ۱,۴۲۰ ...





Epson XP55 Expression Photo Printer-دودوک-پرینتر اپسون ...





دودوک عرضه کننده Epson XP55 Expression Photo Printer, خرید Epson XP55 Expression ... خرید پرینتر اپسون , خرید پرینتر اپسون مدل ایکس پی 55 اکسپرشن فتو, ... کیبورد مخصوص بازی ... تکنولوژی چاپ : جوهرافشان - مناسب برای چاپ عکس -





جستجوی پیشرفته مقالات پرینتر_اپسون





مقایسه چاپگرهای سری L اپسون/ بصرفه ترین پرینترهای چاپ عکس 1398/7/9. **تمام چاپگرهای سری L ... پرینتر چهارکاره جوهرافشان جدید اپسون مدل L1455 با امکان چاپ A3 در اوایل سال 2017 عرضه شد 1398/7/13. پرینتر ... بررسی expression home xp-5105 1398/6/11 ... بررسی دقیق پرینتر اپسون epson xp-55 1398/6/11. هنوز هم یک ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55” لغو پاسخ. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز ...





تصاویر EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer ...





تصاویر EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer ، تصاویر پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 ، قیمت آنلاین ، Gheymat Online ...





پرینتر جوهر افشان EPSON Expression Photo XP-55 - سی ...








▶ 1:05

۳ آذر ۱۳۹۷
در avandprinter.comخرید اینترنتی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 و قیمت انواع پرینتر اپسون از فروشگاه ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای کسانی که به عکاسی و چاپ عکس ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





بهترین قیمت پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55,خرید اینترنتی پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 ...





پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - خانه پرينتر - چهل بلاگ





پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55 ... پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L386 , محصول تولیدی شرکت خوشنام EPSON و از پرینترهای سری L ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل EckoTank L3110





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L3110 , محصول تولیدی جدید شرکت EPSON است که ... برگ برای کاغذ مخصوص چاپ عکس است , میتوان گفت که پرینتر اپسون L3110 ...





ویدیو نحوه شارژ کارتریج پرینتر تک کاره جوهرافشان XP-55 ...





۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ویدیو نحوه شارژ کارتریج پرینتر تک کاره جوهرافشان XP-55 اپسون | الو کارتریج ... همه دسته بندی ها, Brother – برادر, CANON – کانن, Epson – اپسون, FUJJI ... پرینتر تک کاره XP-55 که مخصوص چاپ عکس می باشد و برای علاقه مندان به ... آن از نوع MULTIPACK 6-COLOURS 24 CLARIA PHOTO HD INK می باشد**.





پرینتر چاپ عکس اپسون XP55 - مدیاسنتر







رتبه: ۵ - ‏۱ رأیپرینتر چاپ عکس اپسون XP55 چاپگر دورو اتوماتیک چاپ عکس اپسون چاپ بسیار با کیفیت تصاویر زنده با ماندگاری طولانی قابلیت چاپ سریع 6 برگ در دقیقه چاپ ...




پرينتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP ...





دستگاه «Expression Photo XP-55» ساخت شرکت «اپسون» (EPSON) پرینتری مخصوص چاپ عکس است و برای کسانی که به عکاسی و چاپ عکس علاقه دارند بسیار ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو